Alla inlägg under januari 2014

Av catta85 - 7 januari 2014 08:01

Då har det redan gått 7 dagar på det nya året . På nyårsafton så va det gäster här . Va riktigt trevligt . Vi käka kyckling och potatisgratäng .

Nytt år innebär ju nyårslöften för många . Jag kallar det för mål istället , mitt mål 2014 är att fortsätta med kosten och motionen som jag gjort nu i 2 år och inte väga mer än 75 kg . Ligger stabilt ett par kilo under det och håller det utan några större problem .

Är ganska intressant att se hur folk är väldigt entusiastiska i början av året med sin träning . Gäller samma sak med kosten . Folk äter som små fågelungar för nu ska dom minsann gå ner i vikt. Är ju jätte bra att man tar tag i sin hälsa men jag tror inte att man orkar om man går in för hårt . Gäller ju å hitta balansen i både kost och träning och som man orkar hålla året runt och inte bara ett par månader

Just nu är jag inne i ett bra flyt med träningen . Föra veckan blev det 2 mil samanlagt sprungit och delat på 3 ggr . Sprang även upp för den sega backen upp till berget . Det kändes riktigt häftigt att orka . Så för min del så får det gärna va snöfritt . För jag springer inte när det är snö .

Ovido - Quiz & Flashcards