Alla inlägg under februari 2014

Av catta85 - 27 februari 2014 22:20

Idag så släpptes dom försts 7000 platserna till marathon 2021som kommer gå i Göteborg. Så nu har jag ett långsiktigt mål iaf ?

Imorgon så ska jag testa på cross fit. Det blir intressant å se vad det exakt är. Samtidigt så får jag nån slags prestationsångest inför det. Känns lite som när man gick i skolan och skulle köra stafetter. Man ville liksom inte va sämst. det är liksom inte så att någon sa något i skolan om att jag typ hade sämst kondition mem självklart märkte jag att dom andra hade bättre kondition och skuttade runt lättare. Har svårt att inse att jag kan va minst lika bra som alla andra. Tänk att den oosäkerheten fortfarande kan infinna sig fast jag fyller 29 om ett par månader .

Fick ett nytt tränmingslinne idag och nya löpartights idag av frun

Körde 40 min intervall på Löpbandet idag. Går lättare och lättare med tekniken på Löpbandet.

Inte långt kvar tills Göteborgsvarvet . Ska bli spännande å se hur det flyter denna gången. Tänk att marathonet blir å springa Göteborgsvarvet fast gånger 2 .

Av catta85 - 24 februari 2014 21:56

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen.

jag och frugan investera i ett löpband för några veckor sedan. skönt att kunna köra när man inte kan komma iväg. ikväll när hon var på matte så passade jag på att
köra två intervall passa. Blev sammanlagt 50 min. Just nu är det träning inför Göteborgsvarvet som gäller.

Blev jätte glad häromdagen när jag fick frågan av en tjej om jag ville va med och cykla spinn of hope den 29 mars till förmån för barncancerfonden. Så vi är ett gäng som ska hålla igång cykeln från 07-19 . Var hennes jobb som sponsrade cykeln vi ska ha . jättebra gjort tycker jag av företaget kosmetisk kirurgi. Tack för den chansen?

Skapa flashcards