Alla inlägg under juni 2014

Av catta85 - 27 juni 2014 09:58

Igår blev det en runda upp för slalombacken och sen så sprang jag 3,3 km och sen ner för backen igen. Det är en slinga med ganska många backar men tog mig runt gjorde jag fast benen va rejält sega efter förra passet.

Just nu öser regnet ner. Är lite mysigt att lyssna på när man är inomhus ?

Alfred har slutat med blöja på dagen nu riktigt skönt faktiskt. Så nu sitter han stolt i sina kalsonger.

Av catta85 - 25 juni 2014 23:24

Idag så drog vi iväg till dalenium i stenstorp. Va verkligen jätte bra och det fanns nått som alla tycker va roligt.

detta var nog Alfreds favorit?

Viggo höll sig mycket vid vatten sakerna

Skönt å bara komma iväg ett par timmar. Men man är riktigt seg när man kommer hem.

Titta på wife swap ikväll. Ganska roligt å se när fruarna byter familjer . Är ju alltid två familjer som är varandras motsatser. Om den ena frun gör allt så gör den andra typ inget. Rätt roande program iaf ?

Imorgon ska jag och Ebba till tandläkaren . Se om hon blir av med tandställningen imorgon.

Av catta85 - 25 juni 2014 09:17

blev en promenad med barnen och frun runt ånarundan igår.

Sen så stannade vi vid frasses på hemvägen så barnen fick en varsin glass


Senare på kvällen så drog frun, fia och jag till slalombacken. Blev 4 rundor upp och ner. Sista rundan så kändes det som benen skulle ge upp

pulsen gick upp bra även fast jag bara gick upp. Kändes skönt å röra på sig och det känns som motivationen kommer igen

Av catta85 - 23 juni 2014 22:59

Blev riktigt nöjd med åtets prestation i göteborgsvarvet. Hade en super mysig helg med frun. Och såklart blir det varvet nästa år oxå ? boendet är redan bokat å klart. sprang ju utan musik oxå eftersom jag glömde ladda batterierna i mp3.

Även i år så kom jag till det efter att jag liksom inte hittar lusten till att springa igen. Har väl blivit 3 löprundor sen varvet och max 5 promenader. Men det känns helt ok för jag vet att lusten kommer igen. Och kroppen behöver återhämtning efter. Idag så tog jag och frun en promenad med barnen och när vi gick där uppe och jag drog in doften och knarret under skorna så kände jag att lusten kom igen. Jag ville springa. Så när promenaden va över så lekte barnen lite å fick lite fika å jag fick en jogg på 2,5 km. Kändes helt ok i formen oxå. Eftersom jag är allergisk oxå så blir jag ju nedsatt av allergin oxå. Och nu känner jag mig fylld av energin som en skön jogg kan ge. Och just nu så ligger jag och längtar tills nästa jogg ? Förra året så var jag mer stressad när jag inte kände för å springa så det tog längre tid innan jag fick den känslan igen. I år tog det mer lungt och nu kom lusten tebax snabbare.

Skapa flashcards