Alla inlägg under juli 2014

Av catta85 - 11 juli 2014 17:58

i onsdags blev det skara sommarland med familjen. Blev verkligen en heldag och super rolig

igår blev det ett intervallpass på löparbandet. körde 30 min och svetten verkligen rann om mig. va förkyld förra veckan men den gick dom tur över fort. försöker få in 3 pass i veckan och allt över är en bonus.

Nästa vecka börjar sista semesterveckan. inte klokt va fort det gått men vi har hunnit med några utflykter. Har varit på dalenium, arena badet och skara sommarland. Hoppas värmen är nästa vecka oxå så vi kan åka å bada nån stans. Börjar med en skön vecka med jobb ändast 2 pass så det blir en mjuk uppstart

Av catta85 - 1 juli 2014 09:02

Igår så var vi på återbruket å köpte lite nya uppläggningsfat. Hittade en ljusstake som jag köpte. har länge funderat på just en sån. Vet min mormor hade typ likadan.Min fru tycker ju inte den är supersnygg direkt ? Viggo valde ljus i så han valde röda. jaja får väl stå ut med lite julkänsla på semestern ?

hittade även denna coola kista

Blev även ett intervall pass på löpbandet. 50 min svetten fullkomligt rann om mig riktigt skönt var det iaf. Märker skillnad jag kör dom vanliga löppassen om jag kört nått intervallpass i veckan. Visade resultat på Göteborgsvarvetn så jag har bestämt mig för å köra ett sånt pass i veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards