Alla inlägg under mars 2015

Av catta85 - 17 mars 2015 10:16

igår tog jag ringleden 2 varv så det blev 11 km. formen kändes riktigt bra och jag körde på ett behaglig tempo kändes som jag skulle klara ett bra tag till men man behöver inte köra på för hårt i början. Jag springer inte fort på nått sätt utan kör på i samma behagliga tempo men gärna längre. 2 sista gångerna så har jag lyssna på en pod när jag sprungit funkar också bra. märks att jag sprungit även vinter nu eftersom den varit så mild.


snart närmar jag mig 30. har panik över detta . kan inte säga vad jag tycker är jobbigast men jobbigt tycker jag det är iaf ??

Av catta85 - 13 mars 2015 10:01

just nu så är det träning inför Göteborgsvarvrt som gäller. känns som det släppt tidsmässigt på den fronten . är under 36 min nu på ringleden och är grymt nöjd med det. ska även köra lite styrka nu har jag tänkt.

livet rullat på och i höst ska viggo börja nollan. vart tog tiden vägen..

Skapa flashcards