Alla inlägg under april 2015

Av catta85 - 9 april 2015 17:08

den stora dagen kommer närmare med stormsteg. tycker det känns riktigt jobbigt att fylla 30 om jag ska va ärlig.

är många stora dagar detta året faktiskt. vi har varit ihop 10 år i maj. förlovade 10 år i juni och gifta i 10 år i november. dagen innan vi firar 10 år som gifta så ska vi förnya våra löften. min klänning är klar och ligger hemma i garderoben. kyrkan klar och vår duktiga granne ska ta kort på oss. så det känns ganska lungt. bara 6 personer till som vi ska bestämma kläder till ? behöver beställa inbjudningskort snart.

igår va det 44 dagar kvar till start på Göteborgsvarvet känns riktigt bra. ändå som är lite jobbigt är att min pulsklocka är inne på reklamering. kan ta upp till 4v innan det är klart det känns riktigt jobbigt. är nog min käraste teknikpryl .

15k

Av catta85 - 5 april 2015 11:41

nu känns det som påsken är över . Mamna och pappa var här i helgen. passa på å köra en längre runda igår. blev första längre i år så jag körde 15km . va super segt i backarna och det kändes som om jag bara ville börja gå i slutet men jag höll ut är inbe lite på vad jag ska köra för mera lopp i år . konstatera att jag gjort 2 lopp dom senaste 2 åren så varför bryta en tränd så vi får se vad det blir .

Ovido - Quiz & Flashcards