Alla inlägg under november 2015

Av catta85 - 23 november 2015 09:11

Igår hade vi 10 årig bröllopsdag. Tänk vad tiden går fort ändå och hur mycket man lär sig på vägen. Vi har haft en väg med många hinder men ändå inte tappat bort varandra helt och detta är jag tacksam över.

Vi var iaf ute och firade det i lördags. Svägerskan passade våra barn.

Av catta85 - 14 november 2015 18:55

Sen jag sist skrev har jag hunnit fylla 30 och sprungit ett Lidingölopp. Det var en upplevelse.

Vardagen rullar på med allt vad det innebär. I perioder lider jag av frustration över att jag inte hinner allt jag vill. Just nu har jag ingen motivation över till å motionera och det stör mig. Får till ca 1 pass i veckan och det är torsdagarna. Älskar det passet och gemenskapen. Inget som hindrar mig annars förutom mig själv

Ovido - Quiz & Flashcards