Alla inlägg under januari 2016

Av catta85 - 11 januari 2016 09:27

Ja helgen är över och idag började dom stora barnen skolan. Just nu har jag en spännande vecka framför mig med steg 1 i utbildningen som arbetsplatsombud. Denna veckan kör vi 2 heldagar sen är det ca 3 veckors mellanrum innan nästa gång. Känns både roligt och spännande.

Helgen har varit lugn och i lördags kväll så åkte vi lite pulka.

Igår så var jag och drack kaffe Hemma hos Fia. Ulli Kom också dit och tiden bara flög iväg.

Blev 11,5 km löpning förra veckan och det är jag nöjd med.allt är bätre än inget

Av catta85 - 7 januari 2016 19:55

Jag har bestämt mig att jag Ska jogga från Skolan när jag lämnat viggo nu när det är snö.blir 1,5 km enkel väg. Och sen så ska han ju hämtas också ? så det blir 3km per dag som jag jobbar dag.Idag var första rundan. Igår så la jag fram mina löpsrkläder som jag skulle ha på mig.Packade ner mina nya löparskor

Hade ett par löpartights och ett par tunnare över typ vindbyxa. Överkroppen hade jag linne lite Tjockare löpartröja och löparjacka över. När vi gick till dagis hade jag dubbla byxorna och överdragsbyxor. Min vinterjacka. Löparjacka låg i väskan.Lämna på dagis och sen iväg på fritids. När viggo tog av sig så drog jag av överdragsbyxorna och packa ner kläderna jag inte skulle ha. Bytte skorna och slängde på löparjacka. Självklart reflex och en Lampa på armen sen drog jag iväg. Frös inte alls och va riktigt nöjd när jag kom fram

Sen efter jobbet så var det dags å hämta Viggo på fritids. Nu jäkla ska jag köra. Hjälper ju å hålla konditionen under vintern.Och imorgon är det dags igen ? kommer köra hela ringleden 1-2 ggr i veckan utöver beroende hur jag jobbar. Hoppas kunna klara 2:25 på varvet i år. Helst lite snabbare om man ska prata tid. Känner mig riktigt pigg också när jag sprungit.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards