Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av catta85 - 14 oktober 2012 21:54

Tänk att det redan är söndag kväll ! Igår blev den en promenad till affären och på vägen så skulle ville min fru ta lite kort ! Det är fördelen med dagens mobiler att man alltid har en kamera med sig. Är riktigt nöjd med kortet frun har tagit på mig , får man säga att man är nöjd med ett kort på sig själv ?! Det är jag iaf :). Gillar det på oss två tillsammans med ! Finns inte många med oss två tillsammans . Carola gillar inte att va med på kort.

Vet inte hur många gånger jag lyssnat på Petra Marklunds låt händerna mot himlen denna helgen . Det är nått i den refrängen som jag bara älskar ! Vilken röst hon har ! Gillar att hon sjunger på svenska .

Nu är det verkligen höst! Är lite mysigt på nått sätt . Jag gillar den delen med att tända ljus när man får sitta inomhus :)

Snart fyller Carola 30 ! Har kommit på den perfekta presenten ! 1miljon uscados som hon kan växla in ;) nej skämt och sido jag har kommit på en present som jag vet att hon kommer bli glad för.



Ovido - Quiz & Flashcards