Alla inlägg den 26 juni 2013

Av catta85 - 26 juni 2013 09:42

Nu var det ett tag sedan jag skrev . Har inte orkat liksom . Dom stora ungarna har sommarlov , frun har sommarlov och jag går på semester om ett par veckor .

Midsommar helgen firade vi nere i Göteborg . Va på Liseberg och universum . Hittade en klänning på JC va typ 100 år sedan jag var där .

Kändes ganska häftigt när man gick i Göteborg och tänka att för ett par veckor sedan så var jag där och sprang göteborgsvarvet . Längtar redans till nästa . Skulle vilja försöka klämma in nått mer lopp innan dess . Men det får vi se . Har det riktigt tungt med träningen då jag lider av pollen och gräs som bara den i år . Men försöker ta nån promenad ändå ibland . Men vikten håller jag ändå . Bara att jag tänker mig lite extra för när jag ska äta , men lever absolut som vanligt med kosten .

Ska försöka bli bättre med å skriva igen . Men tänker inte spotta ut 3 inlägg om dagen med bara skit bara för att jag ska ha nått att skriva om . Utan skriver när jag känner för det

Av catta85 - 26 juni 2013 09:40

Nu var det ett tag sedan jag skrev . Har inte orkat liksom . Dom stora ungarna har sommarlov , frun har sommarlov och jag går på semester om ett par veckor .

Midsommar helgen firade vi nere i Göteborg . Va på Liseberg och universum . Hittade en klänning på JC va typ 100 år sedan jag var där .

Kändes ganska häftigt när man gick i Göteborg och tänka att för ett par veckor sedan så var jag där och sprang göteborgsvarvet . Längtar redans till nästa . Skulle vilja försöka klämma in nått mer lopp innan dess . Men det får vi se . Har det riktigt tungt med träningen då jag lider av pollen och gräs som bara den i år . Men försöker ta nån promenad ändå ibland . Men vikten håller jag ändå . Bara att jag tänker mig lite extra för när jag ska äta , men lever absolut som vanligt med kosten .

Ska försöka bli bättre med å skriva igen . Men tänker inte spotta ut 3 inlägg om dagen med bara skit bara för att jag ska ha nått att skriva om . Utan skriver när jag känner för det

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards