Alla inlägg den 15 mars 2014

Av catta85 - 15 mars 2014 19:27

Fick frågan häromdagen om jag har gjort en magsäksoperartion Svaret är nej det har jag inte. Och nej jag kan inte direkt påstå
att jag har bantat heller. Jag har bara rört på mig och uteslutit fika och godis.. Var mammas kompis som fråga om jag opererat mig häromdagen när jag mötte henne.

Igår så var vi hemma hoss Jimmy och grillade med han och stefan. Jimmys döttrar var där oxå var roligt att träffa dom. Jätte fina tjejer. Små grabbarna tyckte om dom det märktes? Slutade med att Ebba stannade kvar där och sov över.

Idag beställde jag en ny pulsklocka. Min gick ju sönder för ett tag sedan. Saknar verkligen att ha en. Så jag får en i förtidig födelsedags present av frun. Blev en polar igen?

Kewin var iväg å spelade bandy idag. Hans lag blev obesegrade! Och han hade gjort mål idag oxå ?Grattis hela laget till en bra säsong

Ovido - Quiz & Flashcards