Alla inlägg den 5 september 2012

Av catta85 - 5 september 2012 23:17

Idag när jag vaknade så slängde jag med träningskläder till jobbet. Jag och Fia skulle tagit ringleden på min rast men hon avstod. Men jag tänkte att jag ska göra nån motion iaf. Så jag tog cykeln upp till berget och sprang över 5km benen liksom bara gick . Fick upp min puls men jag var inte överdrivet trött . När jag bestämt att nu fick det räcka för jag måste ju hinna duscha med så hade jag sån orka kvar att jag hade klarat springa en bra bit till . Sådan härlig känsla .

Sen efter jobbet hämtade jag Ebba hos en kompis. Sen hem och skriva "tal" ! Skulle prata idag på föräldramötet inför alla! Gick hur bra som helst allt flöt på .och för första gången i mitt liv så var jag inte ett skit nervös . Har aldrig tyckt om att stå framför folk och prata oavsett vad det gällt . Oxå skön känsla att jag inte ens brydde mig . Är klassförälder i ena klassen med. Sen har jag varit det i alla tre barnens klasser .

Gjort klart psykologi uppgiften som ska va klar nästa vecka. Riktigt nöjd faktiskt så den är inskickad med . Imorn ska jag läsa träningslära :)

Ovido - Quiz & Flashcards