Alla inlägg den 15 september 2012

Av catta85 - 15 september 2012 20:11

Idag har jag för första gången i mitt liv sprungit 1 mil. Var så himla gött. Idag när jag kom upp på berget så bestämde jag mig för att idag så ska jag klara av att springa 1 mil .Började med att springa varvet som är 2,5 km sen när jag var klar med det varvet så tog jag 5 km . När man sprungit 1 km på den så kommer en riktigt jobbig backe. Den kan verkligen ta musten ur än . Idag så hade jag reda sprungit 3,5 km när jag kom fram till backen men jag bestämde mig att den inte skulle ta musten ur mig . Och visst var den jobbig men jag återhämtade mig snabbt . Efter jag var klar med 5:an så tog jag 2,5 igen och vips så hade jag sprungit 1 mil. Var riktig skön känsla .
Tiden blev 1:09.

Idag så har vi besök av Putte, Helena och Albin . Riktigt trevligt. Nu tittar vi på körslaget.

Ovido - Quiz & Flashcards