Alla inlägg den 2 juli 2013

Av catta85 - 2 juli 2013 22:39

Idag har frun varit och köpt en ny hylla till köket . Den blev verkligen super bra . Och vi blev inte allt för osams heller . Hon köpte även nya krukor till köket och 2 nya lampor till köksfönstret . Imorn ska vi och handla lite nya blommor till köket med . Dom blommorna vi hade i köket innan har åkt in i vardagsrummet .

Hämtade Melwin på dagis idag . Han är en rolig liten pojke. Skulle ju hämta Viggo och Alfred på dagis så jag tog cykeln för å hämta honom. När jag sätter honom bak på cykeln säger han - oj vilken stor cykel du har . Viggo och Alfred blev jätte glada när Melwin var med och hämtade dom . Inga protester alls utan dom tog tillochmed på sig frivilligt . Sen ville Viggo hålla Melwin i handen när dom gick och självklart skulle Alfred oxå göra det då . Dom gick så snällt på rad . Annars brukar det va att nån av Viggo och Alfred går jätte sakta och den andra typ springer . Och själv får man be den ene gå lite fortare och samtidigt ropa på den andre att den ska stanna . Tror Melwin får följa med och hämta varje gång :)

Idag så började jag läsa i 50 nyanser av frihet . Känns sorgligt på nått sätt att nu är det sista boken . Sjukt oxå att man blir så tagen av en bok och dom karaktärerna . Är precis som jag känner honom och Ana .

Jaja nu ska jag glo lite på tv innan jag lägger mig

Ovido - Quiz & Flashcards