Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av catta85 - 16 oktober 2014 21:29

Just nu letar jag efter motivation till å röra på mig. Min kropp är ju så snäll så jag har inga problem å hålla min vikt bara jag håller mig till 5 mål om dagen vilket inte är direkt svårt. Men jag mår så jädra bra när jag rört på mig och jag behöver det för å må bra inombords. Igår så kom jag iväg på en promenad runt ringleden och idag blev det simna 1000 m . Just nu så ger min hjärna mig 1000 själ å inte komma iväg men nu gäller det å bara köra på tills jag besegrar det igen. Nästa år så är det ju varvet som ska köras men sen måste jag köra nått annat för å få kicken igen och självklart måste det innehålla en medalj mem ett triathlon vore inte fel å testa då måste man köra olika träning jaja det får tänkas på ?

Ovido - Quiz & Flashcards