Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av catta85 - 26 oktober 2014 20:25

Håller ju på å läsa Mia Törnbloms bok Mera självkänsla och den är riktigt bra och tänkvärd.

Idag läste jag om att acceptera sin kropp. Jag har aldrig haft några problem å se mig i underkläder. Nu idag när jag ser kort på hur jag såg ut så kan jag tänka herregud hur såg jag ut. Men just då led jag inte av det.

Tror många behöver lära sig att tycka om sin kropp. Många behöver sluta jämföra sig med andra och se hur underbara dom själva dom är. Inte alltid så lätt men nått man behöver lära sig.

Jag har saker som jag skulle kunna förbättra men jag är nöjd och stolt över hur min kropp är idag och hur den samarbetar med mig varje dag .Jag vet vart jag var och vet vart jag är idag och det är en stor skillnad.

Ovido - Quiz & Flashcards