Alla inlägg den 29 maj 2012

Av catta85 - 29 maj 2012 09:29

Igår  så ställde jag mig på vågen. Väger mig 1 gång i måna det är alldeles lagom för mig . Och jag blev så himla glad. Hade tappat 2,5kg på 1månad och har samanlagt gått ner 10 kg på 5 månader. Tycker att det är en alldeles lagom takt. Huvudet måste ju följa med också på att man blir mindre. Ibland när Carola visar mig ett par byxor så tänker jag att jag inte ska få på mig dom. Men jag går in i provrummet och testar dom och blir lika överraskad varje gång att jag faktiskt kan ha sådana byxor med normalstora ben    Har alltid haft stora lår men nu är dom normalstora.


När jag började gå ner i vikt så var mitt BMI 32,2 och nu är det 28,8 så det händer endel där med . Jag vet att man inte ska stirra sig blind på BMI.


Förrut så har jag satt upp målet att gå ner till 80 kg och att jag sedan är nöjd och ska stanna där. Men nu är det målet inte långt borta och jag känner att jag nog ska försöka ta ett par kilo under 80 iaf   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards