Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av catta85 - 8 augusti 2012 23:11

Har kommit på att instagram är riktigt roligt. Både att följa andra och lägga upp bilder själv!

Idag när jag cyklade till jobbet så var det verkligen som himmelen öppnade sig . Jag var totalt dyngsur när jag kom fram . Mindre roligt.

Är verkligen super nöjd med kläderna jag köpte i Göteborg . Kläder är ju verkligen skit roligt när det finns så mycket att välja på. Känns lite konstigt att kolla på normal stora kläder, där "alla" andra köper kläder och inte behöva gå längst in i butiken till en hörna med ett litet urval stora kläder som jag ändå inte vill ha ,och går till herr avdelningen istället . Bara för man är större vill man inte se ut som en tant vilket jag ofta tyckte kläderna gjorde på stor avdelningen ! Jag är bara 27 inte 47 . Och det är ju faktiskt många i min ålder som är större och faktiskt inte heller vill se ut som nån Eva-Lena 47 år gammal .

Nej nu ska jag försöka sova.

Ovido - Quiz & Flashcards