Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av catta85 - 9 augusti 2012 22:31

Har ju ett mål som jag tränar inför nu och det är ju Göteborgs varvet i maj nästa år. Men kom att tänka på det igår att jag har inte satt upp en vikt som jag vill nå . Tittade på mig själv i spegeln idag på jobbet . Och tänkte att om jag inte går ner ett gram till så kan jag ändå va stolt över mig själv . Har tappat 14,4 kg och från 52 i byxor till 44 och inte behöver dom va stretch heller . Från XL till M i tröjor . Kom och fundera på hur andra har gjort när dom satt upp sin målvikt. Har man liksom kollat BMI och bestämt att man ska satsa på 25 och sen räknat ut hur mycket man väger då och satt upp målet . Är det nån som vill dela med sig hur dom tänkt så får dom gärna dela med sig :)

Det var dagens tankar :)

Ovido - Quiz & Flashcards