Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av catta85 - 13 oktober 2013 21:19

Tänk vad lediga helger bara springer på . Men vi har verkligen hunnit mycket . I fredags så va dom stora barnen på disco. Och igår så vakna dom små tidigt som vanligt :)Måste säga att det faktiskt inte gör mig så mycket att gå upp tidigt , känner att man får ut så mycket av dagen . Och lördagar när jag är ledig så ringer ändå klockan vid 6:30 för jag vill äta en ordentlig frukost innan boxningen . Har förut varit skit trött på morgonen men går upp nu utan några större problem . Träningen gick bra och var rolig som vanligt. Efter träningen så skicka frun och fråga om vi skulle dra till skogen . Svägerskans familj hängde oxå på . Vi grilla korv och hamburgare . Smakar ju så gott

Sen på kvällen så kolla jag och frun på en film . Jean d'arc . Verkligen jätte bra ! Och jag som alltid somnar i soffan höll mig faktiskt vaken !

Idag så tog vi en promenad på berget allihop . Tog elljusspåret och passade på å jogga i backarna även ungarna jogga på :)

Alla kämpade på bra . Sen när vi gått klart den slingan så sprang jag 2,5 km själv . Barnen tog sig en liten bulle under tiden

Helgen har gått alldeles för fort . Men så är det när man har roligt :)

Ovido - Quiz & Flashcards