Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av catta85 - 22 oktober 2013 18:38

Idag så har jag varit ledig. Lämnade en av grabbarna i skolan och forsatte att gå ringleden hem. Älskade och hatade ringleden. Det är ju inte den roligaste rundan man kan gå men är helt ok. Brukar traska den när det är snö ute. Men kom att tänka på första gången jag jag gick den ,när jag liksom skulle ta tag i vikten. Det gick allt annat än snabbt men jag gick . Tänk att det snart är 2 år sedan jag förändrade mitt liv. Förra året på julafron så gick jag faktikst ringleden på min rast och bara va så jädra tacksam över hur långt jag kommit.


Ja tänk så snart så är det jul. Tycker om julen mer och mer för varje år. I år så jobbar jag till kl 15. Men det gör mig inget för vi har det riktigt mysigt på mitt jobb på julen. Och sen så är det hem till familjen och äta och mysa med dom.


Idag så har frun köpt nya ramar så vi kan fixa i ordning på våran fotovägg. Längtar tills den är klar. Vi hade ju fotovägg i vardagsrummet innan vi bytte vardagsrum. Men sen så ville frun ha nya ramar och det har liksom inte blivit av att vi köpt nya








Ovido - Quiz & Flashcards