Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av catta85 - 21 oktober 2013 22:39

Åh vad jag älskar podcaster . Just nu har jag fastnat för karlavagnen . Har laddat ner dom som jag tycker verkar intressant . Sen självklart lyssnar jag på några om hälsa . Brukar lyssna när jag ska lägga mig och ska varva ner .

Ett av avsnitten jag lyssna på handlade att komma ut . Om det har blivit lättare nu emot 80-talet . Och hur det är att komma ut i en mindre stad. Dom som ringde in hade haft en del motgångar . När jag kom ut så gick det ganska smärtfritt och det är jag tacksam för . Är några som haft svårt att acceptera det . Tyvärr en människa som betydde mycket för mig men jag tänker att det är hennes förlust . Men hon är någon som jag kan sakna att prata med . Jaja tacksam är jag iaf för att det gick så bra


Nästa vecka så är det höstlov för barnen . Jag ska vara lite ledig. Och den 1 nov så fyller frun år . Är klar med hennes presenter . Dagen efter så ska vi på 30 års kalas . Ska bli riktigt skoj .


Ovido - Quiz & Flashcards