Alla inlägg den 24 april 2013

Av catta85 - 24 april 2013 10:28

Har inte haft så mycket att skriva det sista . Finns mycket som jag tänker och saker som händer men det lägger jag inte ut . Mitt liv är långt ifrån rosenrött och allt är verkligen piss ibland men just då så vet bara mina närmsta vet om det .

Just nu så har vi en 3 åring som kan va så mysig och älskvärd för att i nästa sekund vara ett rent monster !

Blivit lite känsligare det sista . Tar ju ett tag för hjärnan att liksom hänga med den nya kroppen . Och då väller liksom känslorna över. Man tänker varför saker blivit som dom blivit och vart man står nu . Vilka människor har jag runt mig och ger dom mig energi eller suger dom energi , en väldigt viktig tanke som behöver tänkas . Vilka finns för mig när jag faller ? Dom säger ju i viktminsknings program att man måste ta itu med sina känslor och det stämmer verkligen . Kan liksom bara böla och frun frågar vad som är fel och det kan jag inte liksom ge nått riktigt svar på. Tårarna måste bara få komma ut . Jag var ju en belönings/känslo ätare och är fortfarande bara att nu är jag medveten om det . Känner ju fortfarande om något är jobbigt att jag vill äta typ 5 portioner mat men jag vet ju att det är så jag gjort förut . Men så hanterar jag inte det längre . Funderar på saken istället och kanske gråter en skvätt .

Såhär hade jag inte tänkt att inlägget skulle bli men skit i det .

Har bytt vardagsrum oxå . Blev riktigt bra och vi införskaffade lite konst till väggarna .

Har varit lite små förkyld sen söndags men nu släpper den + den jädra skit pollen .

Fått starttiden till göteborgsvarvet med . 15:32 startar jag . Och frun och jag ska ha en mys helg med :)

Ovido - Quiz & Flashcards