Alla inlägg den 10 augusti 2013

...

Av catta85 - 10 augusti 2013 18:18

Har inte skrivit på jätte länge . Är ju sommarlov och dagarna rullar och sen när kvällen kommer så glömmer jag bort år skriva . På måndag börjar sista semesterveckan . Har haft jätte bra väder under dom 3 som varit . Men personligen så tycker jag inte vädret är hela semestern , även om det är stor del . Träning har väl varit lite dåligt med har bara blivit 1-2 pass i veckan men kosten har rullat på bra ändå . Har väl blivit 1 och annan popcorn påse på vardag kvällarna . Men skit samma vad gör det ibland när jag inte äter så mycket annat . Bara man inte kommer in i så det blir 1 påse varje kväll .

Körde ett sånt jädra skönt intervall pass i onsdags . Har liksom haft en skräck för det. Att man liksom inte orkar men det gjorde jag . Det var Fia och Pip som undrade om jag ville hänga på . Pip är riktigt bra på att punscha på fast på rätt sätt så att man klämmer i det allra sista . Han har ju lett pass på gym så det e klart han kan det där . Skoj som sagt var det.

Gick en promenad med frun idag i skogen och körde lite intervall i backarna . När hon jogga på i sista backen så försökte jag va puschande och hejdande ala pip på ett lagom sätt . Hon vände sig om och sa att det bara va pinsamt . Jaja jag stöttade henne mentalt iaf :) .

Ovido - Quiz & Flashcards