Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av catta85 - 18 augusti 2013 00:04

På måndag är det dags för barnens skola och dagis igen och för mig är det dags att börja jobba efter 4 veckors semester . Tiden har gått lagom fort . Och vi har gjort lagom mycket under semestern . Jag personligen skulle inte vilja ha ett fullspäckat schema från minuten efter jag slutar och fram tills minuten innan jag börjar igen. Det är liksom inte semester för mig . Vi har liksom haft en lagom balans . Lite bad och en sväng till Liseberg . Mina föräldrar har varit och hälsat på en sväng.

Förra året så köpte vi oss ett tält . Vi hade tänkt att vi skulle tälta . En dag så fick vi för oss att vi skulle testa och sätta upp tältet i vardagsrummet . Det gick så bra så jag gick upp på berget och gick 1 mil för jag var så irriterad :)När jag kom hem så hade Carola satt ihop tältet själv . I år så har vi inte testat å sätta upp det utan det ligger i garderoben i sin väska . Men nästa år ska vi nog testa , får suga på tanken iaf

Idag så fick motionscykeln flytta ut i vårat vardagsrum .Känner att motivationen ibland tryter och min dåliga ursäkt börjar med att - just det programmet vill jag se , men sen så ska jag cykla när programmet är slut. Och sen när programmet är slut så tittar jag på klockan och då tycker jag att då är det lite sent så jag får ta det imorn . Blir irriterad på mig själv då. Men nu jävlar kan jag inte skylla på det längre . Det är bara å sätta sig och trampa under tiden man tittar på tv . Idag blev det 50 min cykling . Och farten höll jag bra . Ibland så får man slå hål på sina ursäkter

Ovido - Quiz & Flashcards