Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Måndag

Av catta85 - 21 maj 2012 20:08

Idag så passade jag på och simma på rasten. Det blev 500 på 20 min. Tycker tiden är helt okej just nu iaf.

Simma är så skönt bara man kommer iväg.


Blev så nöjd när jag tog på mig ett par byxor som jag fått av millqvist och dom satt riktigt bra

 

När jag kollar på det kortet sån ser jag själv hur min kropp har förändrats och jag gillar verkligen och är stolt över dom förändringarna som jag ser. Det bästa är ju att jag hela tiden har tyckt att det är roligt och inte alls jobbigt. Och visst unnar jag mig en pizza ibland , men den avnjuter jag med mjölk eller vatten


En av dom störtsa skillnaderna som jag märkt är att jag kan stå i en affär och kolla på godiset och jag är inte ens sugen på att äta nått.Det var skillnad innan, då kunde jag nästa lipa om jag vsste att det inte fanns godis i skåpet. Inte för att jag alltid var sugen och åt något, utan det skulle bara finnas där ifallatt jag skulle bli sugen. Vilket jag oftast inte var men åt ändå. Och mitt cola drickande var absolut inte roligt det heller. Jag började varje morgon med ett glas cola. Och det sista innan jag slutade så kom jag på mig själv att jag öppnade kylskåpet och drack ett par klunkar medans jag väntade på att Alfreds välling skulle bli klar i micron. Helt sjukt igentligen. Men är glad att jag kommit bort från det sjuka cola beroendet.



Jag gillar ju att läsa bloggar så jag slänger in ytterligare några länkar som jag läser


Fia i tidaholm

http://litenvillblistorre.blogg.se/?tmp=21102030


Fia i skövde

http://sofran.blogg.se/viktresan/


Jessica

http://mammajessica.wordpress.com/


Nu ska jag snart titta på älskling du har blivit en tjockis   Dit kan min fru inte skicka in mig längre iaf   



 
 
Ingen bild

Fia

21 maj 2012 22:09

Fan va grym du är du ska va riktigt nöjd med vad du ser i spegeln :) snart är du ikapp mig

catta85

22 maj 2012 08:16

Jupp d e jag :)

 
Stefan

Stefan

21 maj 2012 22:26

Hej! Din blogg är ju bra! :D Nu har jag också skaffat en här! :) Jag kan visa dig hur du ändrar bilder och färger om du vill. Jätte enkelt :)

http://persson-lund.bloggplatsen.se

catta85

22 maj 2012 08:17

Tack :) skulle behöva hjälp att göra en banner :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av catta85 - 11 januari 2016 09:27

Ja helgen är över och idag började dom stora barnen skolan. Just nu har jag en spännande vecka framför mig med steg 1 i utbildningen som arbetsplatsombud. Denna veckan kör vi 2 heldagar sen är det ca 3 veckors mellanrum innan nästa gång. Känns både...

Av catta85 - 7 januari 2016 19:55


Jag har bestämt mig att jag Ska jogga från Skolan när jag lämnat viggo nu när det är snö.blir 1,5 km enkel väg. Och sen så ska han ju hämtas också ? så det blir 3km per dag som jag jobbar dag.Idag var första rundan. Igår så la jag fram mina löpsrklä...

Av catta85 - 23 november 2015 09:11

Igår hade vi 10 årig bröllopsdag. Tänk vad tiden går fort ändå och hur mycket man lär sig på vägen. Vi har haft en väg med många hinder men ändå inte tappat bort varandra helt och detta är jag tacksam över. Vi var iaf ute och firade det i lördag...

Av catta85 - 14 november 2015 18:55

Sen jag sist skrev har jag hunnit fylla 30 och sprungit ett Lidingölopp. Det var en upplevelse. Vardagen rullar på med allt vad det innebär. I perioder lider jag av frustration över att jag inte hinner allt jag vill. Just nu har jag ingen motivat...

Av catta85 - 9 april 2015 17:08

den stora dagen kommer närmare med stormsteg. tycker det känns riktigt jobbigt att fylla 30 om jag ska va ärlig. är många stora dagar detta året faktiskt. vi har varit ihop 10 år i maj. förlovade 10 år i juni och gifta i 10 år i november. dage...

Ovido - Quiz & Flashcards