Alla inlägg den 10 juni 2012

Av catta85 - 10 juni 2012 10:59

Igår var så var vi och kolla på när dom spelade in gladiatorerna i karlstad.Vi gick upp kl 6 och käka lite frukost och packade fika korgen . Klockan sju så var vi redo på parkeringen och träffade Millqvist och hennes familj. Vi åkte med Catrin och Meya. Barnen och jag var förväntansfulla. Vi åkte ett tag sen stannade vi och fika. Kom fram lite efter 10 till karlstad. Där mötte vi av en slump Kewins klasskompis och hans familj. Dom släppte in kl 11. Vi kikade runt lite och köpte oss en varsin mössa. Ebba tappade bort sin sen på hemvägen men fick min. Barnen var jätte duktiga hela tiden för det tar ju ett tag att spela in pogrammet. Tog ca 4,5h men vi gick ju runt lite imellan och va på toa och jagade autografer. Det var riktigt skoj och självklart tvingade jag stackars catrin att ta kort på mig och några gladiatorer .Vi åkte hem när det var klart med ett litet stopp Mc donalds för lite mat. Barnen var nöjda med dagen. Var riktigt trötta när vi kom hem vid 20. Och jag med för den delen. Somna på soffan gjorde jag vid 22.


Tack ni som var med för en rolig och trevlig dag


Jag och Amazon

 

Jag och Kitsune hon avr inne i sitt skrivande så jag ställde mig lite snyggt brevid   

Jag och Prime

   

Vi väntar på finalen   

Ovido - Quiz & Flashcards