Alla inlägg den 29 juni 2012

Av catta85 - 29 juni 2012 09:56

Har kommit in på Psykologi B och Träningslära och jag så himla motiverad. Hade sökt en kurs till men även om jag kommer in på den så ska jag tacka nej för det räcker med att läsa två kurser när man jobbar 75% + 5 ungar. Är verkligen jätte motiverad. Det är bara jag själv som sätter mina egna gränser . Det gäller ju med allt t ex träning när man känner att nu så är jag slut, då har du ändå en hel del kvar att ge


När jag hade varit på gympan i onsdags och kollade min mobil så hade jag fått en fin bild av min jobbarkompis som hon tagit när vi gympade   


Idag så har 2 av fem ungar feber. Frun ska iväg med 2 av ungarna på bio i skövde och jag ska va hemma med dom andra tre och mysa med dom.  


Ska lägga upp en låt som jag lyssnade mycket på förra sommaren den får mig på bra humör.

http://www.youtube.com/watch?v=xO_Gax0gr5U


  


Ovido - Quiz & Flashcards