Alla inlägg den 13 juni 2012

Av catta85 - 13 juni 2012 21:05

Har varit på gympa och zumba i bruksvilleparken. Gud va roligt det är . Det var alldeles lagom varmt också. Och bland det viktigaste , bra musik  


  Tänker på   att för 6 månader sen så hade jag varit helt dö och önskat att det var över så snabbt som möjligt. Och jag ger gärnet det ska gudarna veta men ändå så känner jag att jag hade orkat ett tag till och det är så himmla underbart. Jag skiter i om jag inte går ner så mycket mer i vikt för jag har vunnit så mycket redan. Har alltid gillat såndär gympa igentligen . Men jag har kännt mig som en katt bland hermelinerna. Att jag inte klarat av rörelserna som dom andra i gruppen och varit för klumpig och inte haft orken heller för den delen. MEN idag så tänkte jag på att jag faktiskt hade orken + att jag klarade av rörelserna ganska bra. Och sket i om det inte var helt rätt  utan skratta åt det och tänkte att jag hade ju blivit bättre på en massa andra rörelser.

Ovido - Quiz & Flashcards