Direktlänk till inlägg 23 augusti 2013

Första veckan

Av catta85 - 23 augusti 2013 18:05

Tänk att första veckan för barnen i skolan och på dagis redan har gått . Även jag är inne på min första arbetsvecka , vardagen rullar alltså på.

I tisdags fick jag ett meddelande av min kära vän

Jag var inte alls motiverad att springa några intervaller . Men jädrar va skönt det var när det var klart. Många avskyr ju å springa backintervaller och jag ska inte sticka under stolen med att det är jobbigt men jag gillar ändå det på något sätt . Och jag kände att jag hade mer ork och kraft denna gången än förra . Märks att träningen börjat komma in i ett flyt igen . Tack Fia för den sparken i baken den behövdes :)

Kommer även att börja med lite ny träning nästa vecka det känns spännande . Blir motionsboxning med ett gäng tjejer 1 gång i veckan . Kommer köra det lördag fm så jag missar ju varannan gång eftersom jag jobbar varan helg. Har aldrig gjort det förut men det känns riktigt spännande å börja är taggad till 1000

Igår va jag inte alls sugen på å göra nån träning . Ville helst ligga i soffan och glo på tv . Men jag hade bestämt mig innan att jag skulle cykla när ungarna lagt sig. Och nu står ju motionscykeln i vardagsrummet så nu kan jag ju cykla och glo på tv samtidigt . Har en mapp med bilder som jag glor på när motivationen tryter . Och just denna motiverade mig igår .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av catta85 - 11 januari 2016 09:27

Ja helgen är över och idag började dom stora barnen skolan. Just nu har jag en spännande vecka framför mig med steg 1 i utbildningen som arbetsplatsombud. Denna veckan kör vi 2 heldagar sen är det ca 3 veckors mellanrum innan nästa gång. Känns både...

Av catta85 - 7 januari 2016 19:55


Jag har bestämt mig att jag Ska jogga från Skolan när jag lämnat viggo nu när det är snö.blir 1,5 km enkel väg. Och sen så ska han ju hämtas också ? så det blir 3km per dag som jag jobbar dag.Idag var första rundan. Igår så la jag fram mina löpsrklä...

Av catta85 - 23 november 2015 09:11

Igår hade vi 10 årig bröllopsdag. Tänk vad tiden går fort ändå och hur mycket man lär sig på vägen. Vi har haft en väg med många hinder men ändå inte tappat bort varandra helt och detta är jag tacksam över. Vi var iaf ute och firade det i lördag...

Av catta85 - 14 november 2015 18:55

Sen jag sist skrev har jag hunnit fylla 30 och sprungit ett Lidingölopp. Det var en upplevelse. Vardagen rullar på med allt vad det innebär. I perioder lider jag av frustration över att jag inte hinner allt jag vill. Just nu har jag ingen motivat...

Av catta85 - 9 april 2015 17:08

den stora dagen kommer närmare med stormsteg. tycker det känns riktigt jobbigt att fylla 30 om jag ska va ärlig. är många stora dagar detta året faktiskt. vi har varit ihop 10 år i maj. förlovade 10 år i juni och gifta i 10 år i november. dage...

Ovido - Quiz & Flashcards