Alla inlägg den 5 februari 2013

Av catta85 - 5 februari 2013 22:54

Jag gillar mer när det är barmark. Men just nu så yr snön därute . Idag när jag följde barnen till skolan så pratade Viggo om att han längtade efter att jag skulle sätta fast cykelkärran så vi kunde cykla. Just nu känns det som ett bra tag tills det blir så .

Idag har frun varit i skolan hela dagen . Jag började inte föräns eftermiddag så förmiddag var en hemma stund idag. Små grabbarna fick raggmunk till lunch och jag tog lite vegetarisk lasange. När vi hämtat i skolan så skulle Ebba till tandläkaren . Sen hem en liten stund och sen skulle Ebba iväg på scouter och dom små till min svägerska en stund för jag skulle till jobbet och frun inte hade slutar än.

Nu är jag ledig fram till fredagskvällen då jag går på min arbetshelg . Och tänk att nästa vecka så är det redan sportlov ! Galet att vi redan är där ! Tyckte nyss det var julafton.

Nej nu ska jag försöka sova lite .

Ovido - Quiz & Flashcards