Alla inlägg den 13 mars 2013

Av catta85 - 13 mars 2013 22:47

På fredag kommer mina föräldrar på besök . Min fru kom på att vi kunde fråga dom om barnvakt , dom ska ju ha 3 ungar när jag springer göteborgsvarvet så dom kan ju öva lite innan :) Så på fredag så ska vi gå och titta på revyn här i stan . Ska bli mysigt att gå ut bara hon och jag.

Idag så har vi träffat Catrin en sväng och sen så har jag jobbat . Skulle lägga mig nyss men vi skulle visst kolla på nått program först sa frun :)

Tråkigt med snön som kom igen. Eftersom det håller sig ett tag . Jaja snart är skiten borta .





Av catta85 - 13 mars 2013 06:42

I måndags skulle ju kolla på bigest loser på play och vad sne jag blev när programmet var borta . Tråkigt är det iaf.

Igår så gjorde jag sån himla god pasta gratäng ! Hittade receptet på kost o logiks blogg . Super enkelt var det .

Lägger upp min version här

4 portioner kokt pasta
600 gram kassler
1 lök
Vitlök efter eget tycke
Chilisås kanske 2-3 msk
1 msk tomatpure
100 gram brokolie
3dl matlagningsgrädde

Fräs löken och kassler i en kastrull . Tillsätt tomatpure och chilisås . Rör runt lite . Ha sedan i matlagningsgrädde och brokolie låt puttra ihop lite. Lägg pastan i formen och häll över såsen .Rör runt . Ha på lite riven ost om du vill . In i ugnen tills osten fått fin färg .

Verkligen så enkel och super god .

Ovido - Quiz & Flashcards