Alla inlägg den 19 mars 2013

Av catta85 - 19 mars 2013 10:10

Glömde skriva att vi har gjort ett lag på jobbet som ska till vårruset den 14 maj ! Super roligt .

Nu har jag en plåt piroger i ugnen . Roligt att baka ibland :)

Av catta85 - 19 mars 2013 08:11

Igår så fick jag nått infall att jag skulle baka . Fick för mig att jag skulle testa bagels . Tog ju sin lilla tid om man säger , men det var helt klar värt det för goda blev dom . Imorse till frukost så rostade vi dom lite med :)

Sen så blev det ett avsnitt familjen annorlunda . Var lite sorgligt när hon Madde Ilmerud berättade om äldsta sonens pappa . Då rann det allt en liten tår . Och Gud va fint det var när Viktor hade köpt en kopp till Micke som det stog pappa på . Blir rörd när jag tänker på det idag med .

Idag blir det jobb på eftermiddagen . Innan dess blir det lungt .

Ovido - Quiz & Flashcards