Alla inlägg den 31 mars 2013

Av catta85 - 31 mars 2013 11:25

I fredags så var vi i Skövde en sväng . Var på stadium . Dom hade ju så bra med att ta tre och betala för två . Blev två stora kassar därifrån . Hitta vårskor till ungarna där . Så nu har hela familjen vårskor . Testade en snygg tröja där med . Och när jag kollar på bilden så ser jag att jag blivit smal . Men om jag bara tittar mig i spegeln så ser jag inte det . Och när jag tar en tröja i storlek M så tänker jag alltid att dendär lilla tröjan kan du inte ha det förstår du väl själv . Men när jag tar på mig den så passar den liksom . Hjärnan hänger inte riktigt med . Kan förstå dom som jag pratat med som gått ner fort i vikt som säger att dom inte riktigt fattar att dom blivit så smala för det gör inte mim hjärna heller trots att det gått i lagom fart . Nån som har nått knep hur man ska få med hjärnan i processen ? Ser ju även när jag tittar i spegeln att jag blivit mindre men inte så liten :)

Igår så var det ju påskafton . Blev en pw på eftermiddagen . Blev ca 1 mil med minsta sonen i vagnen . Är så skönt att bara låta benen gå och låta tankarna bara flöda fritt . Händer så mycket i naturen nu med . Underbart kan man sammanfatta det med .

Påsk haren var här igår med :) frugan gillar att gömma påskäggen och vi får ledtrådar som vi ska klura ut . Hon är riktigt duktig på sånt och tycker det är roligt med . Fick ett jätte fint armband

Idag är det 48 dagar kvar till Gbg varvet !! Taggad till tusen

Ovido - Quiz & Flashcards