Alla inlägg den 1 september 2013

Av catta85 - 1 september 2013 07:16

Igår så var det dags för lite träning på morgonen . Var boxning/kondition riktigt roligt var det. Och körde verkligen slut på kroppen . Klarade även vissa saker som jag aldrig klarat av förut och det gör mig verkligen glad . Hade tvingat med min Fia oxå . Hon tyckte nog det var lite tidigt:) men tänk att man redan tränat 1 1/2 h redan när klockan är 10:30 . Idag är det lite träningsvärk men det hade jag räknat med

I fredags fyllde Viggo 4 år . Tänk vad tiden går fort . I torsdags när jag la honom så sa han att han ville att vi skulle sjunga en julsång men jag trodde lite han skojade men det gjorde han inte . Vi fick sjunga ja må han leva och pepparkake land.

Min fina fru hade letar upp ett recept på något som jag oxå kunde fika på . Jag saknar absolut inte kakor och bullar utan äter gärna frukt . Men min fru letade upp något som hette mug cake

Många som äter det till frukost men det klarade inte jag . Blev alldeles för mastigt till frukost . Men mättande var det verkligen så absolut som ett mellanmål . I fredags åt jag det med banan och kessella

Idag kan jag inte säga att jag inte är utsövd . Somnade vid 18 igår och vakna 06 av dom små . Lite tråkigt att man sov bort hela lördagskvällen men kroppen behövde väl sova

Ovido - Quiz & Flashcards