Alla inlägg den 3 september 2013

Av catta85 - 3 september 2013 10:55

I söndags hade jag riktig jädra träningsvärk . Jag och frun tog med några ungar på en loppis runda . Kan ju säga att jag inte direkt gick fort . Hittade en ljusstake som jag blev helt kär i . Vill ju kunna ha den framme utan att va rädd för att dom små förstör den

På kvällen så undrade Fia om vi inte skulle ta en promenad . Jag hade fortfarande riktigt ont . Men jag följde ändå med fast på cykeln :) alltid trevligt att tjöta lite skit :)

Igår så va tränningsvärken mycket bättre men inte helt bra . Min jobba kompis trodde jag skoja lite när jag gick men det var träningsvärk . Blev mycket bättre under dagen iaf .

Idag så beställde vi vinterskor till alla i familjen . Vi köper lite dyrare så vi vet att barnen förhoppningsvis är torra om fötterna . Jag beställde dom här till mig iaf . Tänker inte frysa om fötterna .

Hittade en väldigt bra bild idag . Vi jämför oss gärna med andra och hur deras kropp ser ut istället för att fokusera på det bra och fantastiska som min egen kropp faktiskt har och kan . Jag har tagit mig från strl 52 till 40 . Hade säkert kunnat pressa ner till 38 men jag är nöjd där jag är och att jag håller mig utan att behöva slita häcken av mig. Jag försöker ligga på 3 pass motion i veckan för det är realistiskt för mig . Blir det bara 2 en vecka så behöver jag inte nervärdera mig för det . Det är bara att ta nya tag

Ovido - Quiz & Flashcards