Alla inlägg den 23 september 2013

Av catta85 - 23 september 2013 19:19

Idag fick vi välja arbetskläder på jobbet . Hade i början av 2012 XL på dom . Hittade idag en klänning som jag fastnade för . Har känt att min tröja i M är lite stor men funka helt ok. Tog modet till mig och testade en storlek S idag och den passa ! Blev skit glad

Även på träningen så har jag märkt att jag klarar övningar som jag inte klarat förut. Att jag har kontroll över kroppen och kan styra den som jag vill . I onsdags gjorde jag mina första utfall . Har varit rädd för å tippa åt sidan , att jag liksom tappar balansen så den har jag struntat i att göra istället . I onsdags sa tränaren att vi skulle göra utfall . Tog tjuren i hornen och testa , och jag kunde ! När vi skulle göra jägarvilan så kunde jag göra den precis som alla andra och kunde hålla ut. Tycker faktiskt om den :) Men ibland så glömmer jag bort lite att jag faktiskt har kontroll mer över kroppen och att jag faktiskt oxå kan ! Får världens lyckorus när det händer

Ovido - Quiz & Flashcards