Direktlänk till inlägg 19 juni 2012

Fotboll !

Av catta85 - 19 juni 2012 20:00

 Helgen som var tillbringades i Varberg med Casper + en massa andra människor    Det var riktigt trevligt och vädret var perfekt.  

Vi passade på att stanna på Ullared med på nervägen. Hittade lite småsaker. Och unnade mibg nya träningskläder som var så himmla sköna. Helgen gick fort och vi tog en sväng förbi Ullared på hemvägen med. Jag hade bestämt mig att jag skulle inte köpa nått mer. Men kom ändå ut med en kasse för 300kr    Man måste unna sig lite ibland. Och jag hittade ju t ex en mjukis smurf till


Förra veckan så mötte jag en person på ICA som inte sett mig på länge. Hon frågade vart jag hade tagit vägen och jag svarade helt allvarligt att jag kanske inte jobbat samtidigt som henne det sista. När jag sat sista ordet så ramlade min polett ner.  En likadan händelse var igår på jobbet då hårfrisörskan där frågade om jag skulle försvinna. Nej sa jag helt allvarligt jag ska bara gå på rast. Nej sa hon jag mena att du gått ner i vikt   


Idag så blev det en promenad med Viggo i vagnen. Gick 7km. Sen så fick jag hoppa in på Kewins boxningsträning  när dom spelade fotboll. Fick börja i mål och kände pressen att jag inte skulle släppa in mål, ville ju inte att han skulle behöva skämas ögonen ur sig . Men jag släppte inte in ett ända. Men blev lättad när nån annan ville stå i mål och jag fick spela ute istället.


Imorgon är det dags för gympa och zumba i parken igen. Ska bli roligt. Nej nu ska jag ta och äta lite

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av catta85 - 11 januari 2016 09:27

Ja helgen är över och idag började dom stora barnen skolan. Just nu har jag en spännande vecka framför mig med steg 1 i utbildningen som arbetsplatsombud. Denna veckan kör vi 2 heldagar sen är det ca 3 veckors mellanrum innan nästa gång. Känns både...

Av catta85 - 7 januari 2016 19:55


Jag har bestämt mig att jag Ska jogga från Skolan när jag lämnat viggo nu när det är snö.blir 1,5 km enkel väg. Och sen så ska han ju hämtas också ? så det blir 3km per dag som jag jobbar dag.Idag var första rundan. Igår så la jag fram mina löpsrklä...

Av catta85 - 23 november 2015 09:11

Igår hade vi 10 årig bröllopsdag. Tänk vad tiden går fort ändå och hur mycket man lär sig på vägen. Vi har haft en väg med många hinder men ändå inte tappat bort varandra helt och detta är jag tacksam över. Vi var iaf ute och firade det i lördag...

Av catta85 - 14 november 2015 18:55

Sen jag sist skrev har jag hunnit fylla 30 och sprungit ett Lidingölopp. Det var en upplevelse. Vardagen rullar på med allt vad det innebär. I perioder lider jag av frustration över att jag inte hinner allt jag vill. Just nu har jag ingen motivat...

Av catta85 - 9 april 2015 17:08

den stora dagen kommer närmare med stormsteg. tycker det känns riktigt jobbigt att fylla 30 om jag ska va ärlig. är många stora dagar detta året faktiskt. vi har varit ihop 10 år i maj. förlovade 10 år i juni och gifta i 10 år i november. dage...

Ovido - Quiz & Flashcards