Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Skärtorsdagen

Av catta85 - 28 mars 2013 18:21

I tisdags fyllde våran minsta prins 2 år . Galet vad tiden går fort . Han är ett riktigt litet busfrö Alfred .

Idag så blev det ett löparpass på rasten . Riktigt skönt . Var lite förkyld söndag-tisdag men nu känns den inte längre . Ska ju träna efter ett schema som jag får skickat på mailen . Fram tills göteborgsvarvet . Då ska man träna 3 ggr i veckan med olika längd på passen. Första passet skulle jag gjort i måndags och det hoppa jag eftersom förkylningen verkligen kändes i kroppen . Började idag lite snällt mot kroppen med ett pass på 5,6 Km .Trodde tiden skulle bli skit eftersom jag inte körde på fullt eftersom jag ändå inte vill köra för hårt utan känna efter så kroppen vad med men tiden var faktiskt lite bättre än sist . Ska ju springa vårruset den 14 maj med. Vi är 6 brudar som bildat ett lag på jobbet ifrån olika avdelningar . Har ju gått vårruset ett par gånger förut. Men har inte gjort det på några år . I år ska jag stå i gruppen som ska springa ! Hade jag aldrig trott när jag senast lunkade runt den banan .


Såg att bigest looser den svenska versionen snart ska börja igen. Spännande ! Älskar alla versioner av det programmet . Vet att jag sett hon katta som ska va med i du är vad du äter förut . Längtar som sagt efter den premiären .

Fick häromdagen två jätte fina armband av frun . Hon hade köpt dom på avanna . Blev jätte glad .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av catta85 - 11 januari 2016 09:27

Ja helgen är över och idag började dom stora barnen skolan. Just nu har jag en spännande vecka framför mig med steg 1 i utbildningen som arbetsplatsombud. Denna veckan kör vi 2 heldagar sen är det ca 3 veckors mellanrum innan nästa gång. Känns både...

Av catta85 - 7 januari 2016 19:55


Jag har bestämt mig att jag Ska jogga från Skolan när jag lämnat viggo nu när det är snö.blir 1,5 km enkel väg. Och sen så ska han ju hämtas också ? så det blir 3km per dag som jag jobbar dag.Idag var första rundan. Igår så la jag fram mina löpsrklä...

Av catta85 - 23 november 2015 09:11

Igår hade vi 10 årig bröllopsdag. Tänk vad tiden går fort ändå och hur mycket man lär sig på vägen. Vi har haft en väg med många hinder men ändå inte tappat bort varandra helt och detta är jag tacksam över. Vi var iaf ute och firade det i lördag...

Av catta85 - 14 november 2015 18:55

Sen jag sist skrev har jag hunnit fylla 30 och sprungit ett Lidingölopp. Det var en upplevelse. Vardagen rullar på med allt vad det innebär. I perioder lider jag av frustration över att jag inte hinner allt jag vill. Just nu har jag ingen motivat...

Av catta85 - 9 april 2015 17:08

den stora dagen kommer närmare med stormsteg. tycker det känns riktigt jobbigt att fylla 30 om jag ska va ärlig. är många stora dagar detta året faktiskt. vi har varit ihop 10 år i maj. förlovade 10 år i juni och gifta i 10 år i november. dage...

Ovido - Quiz & Flashcards