Alla inlägg den 19 juli 2012

Av catta85 - 19 juli 2012 21:08

Tänk att det är sista semesterdagen idag . Det har gått riktigt fort . Men jag har ju ledig helg nu innan jag börjar på måndag kväll. Och imorn är det 2 veckor kvar så åker vi till Göteborg :) ska bli riktigt skönt :)

Blev ingen träning igår men idag så satte jag mig på motionscykeln och körde . Har ju en som man sitter med benen framåt istället för neråt som man gör med en traditionell motionscykel och den känns verkligen i låren . Läste i förra numret av tophälsa att den är att föredra för man tränar lårnuskelns överdel och rumpan . Den traditionella tränar man själva muskeln kring knät . Och den tonar tydligen benen på ett snyggt sätt . Jag säger inte nej till ett par snygga ben :)

Igår så slängde jag in mina gula snygga byxor i maskinen eftersom jag fått en fläck . När den var klar så sa frun att jag skulle testa byxorna om jag kunde ha dom för jag hade visst satt på maskinen på 90 grader . Snacka om tur dom hade inte krympt ! Fick dom av Carola i present för jag hade aldrig kommit på ens skulle kunna passa i gult !

Nu ringde Carola och sa att det är nått fel på tågen så vi får se om hon kommer hem från Göteborg idag :(

Nej nu ska jag glo i hm katalogen som kom idag :)

Ovido - Quiz & Flashcards