Alla inlägg den 23 juli 2012

Av catta85 - 23 juli 2012 11:21

Igår blev det en runda i skogen. Tog 5km och sprang 1 km och gick 1 km så gjorde jag hela rundan . Sprang samanlagt 3km . Den sista kilometern så gick bara benen var inte direkt jobbigt . Det var riktigt skönt :)
Bakade på eftermiddagen. Blev bröd och bullar :) Familjen gillade bullarna och det var ju tur .

Idag är det tillbaka till jobbet efter några härliga veckor med semester. Men det är alltid trevligt att komna till jobbet med . Och det betyder ju att vi snart åker till Göteborg :) ska bli så himla roligt . Jag hoppas jag hittar några tröjor för jag har bara en som sitter riktigt bra dom andra är förstora :) Ska gå och börja med maten så vi hinner äta innan jag börjar . Och efter vi har varit i Göteborg så ska Viggo börja på dagis . Inte klokt snart fyller han 3 år . Kändes som igår som vi fick honom . Bilden är den första som togs på Viggo och mig.

Ovido - Quiz & Flashcards