Alla inlägg den 24 juli 2012

Av catta85 - 24 juli 2012 21:44

Låg och kollade på ett program där en tjej gick ner i vikt och hon testade ett par av sina gammla byxor. Kom på att jag hade ett par byxor kvar i en säck som jag inte slängt. Gick in och rotade fram dom och dom var i strl 52. Dom satt perfekt nu innan jag började gå ner i vikt . Jag kan säga ärligt att jag fattade aldrig att jag var i den storleken jag var . Var som en struts som körde ner huvudet i sanden och vägrade se hur jag faktiskt såg ut. Mina byxor gick ofta sönder på insidan låren för dom var så pass stora så dom gick emot varandra och skavdes sönder . Det värsta jag visste var att behöva köpa nya byxor för jag tog oftast fel storlek först och behöva gå och hämta ytterligare en större storlek var inte skoj. Sist när jag testade byxor så testade jag strl 46 för det trodde jag kanske kunde få igen.Fick tillochmed hämta en strl 44 och det kändes så himla skönt att kunna minska istället för att öka ! Glad att "tävlingen" startade är rädd att jag blivit större annars.

Av catta85 - 24 juli 2012 14:16

Idag så vägde jag mig och vågen visade - 2,6 kg på en månad . Samanlagt har jag tappat 14 kg nu. Är riktigt nöjd. Kan inte fatta att jag tappat så mycket på 7 mån . Kroppen har verkligen förändrats . Har ju tappat en hel del storlekar med och det är ju det roligaste :) Är glad att jag kom igång med min viktnedgång, för det har verkligen gjort en stor förändring.

Ovido - Quiz & Flashcards