Alla inlägg den 21 juli 2012

Av catta85 - 21 juli 2012 18:05

I går så bokade jag och frun hotellrum i maj den helgen jag ska springa Göteborgs varvet . Vi ska åka själva bara hon och jag . Var typ 09 senast vi gjorde det . Så jag har en hel drös med ungar till utlåning den helgen i olika åldrar :)

Gick 3:an på berget igår med Alfred i vagnen den är ganska backig så man får putta på ordentligt ibland. När jag gick där så kom jag att tänka på att jag tycker att det är ganska jobbigt att bära Alfred . Och nästan så mycket som han väger nu vägde jag extra i början av året. Herre Gud hur orkade jag ? Men ändå gick jag den rundan i vintras med mina extra kilon och ett barn i vagnen .

Kollade HM katalogen igår Gud va mycket snygga kläder ! Ska kolla lite kläder med när vi är i Göteborg. Man kanske alltid kan hitta nått snyggt . Det är större chans nu iaf :)

Varit ute på en promenad idag på över 2 h hela familjen . Var riktigt skönt :)

Ovido - Quiz & Flashcards