Alla inlägg den 3 januari 2013

Av catta85 - 3 januari 2013 22:54

Tänk att det redan gått 3 dagar på det nya året . Och vart tog 2012 vägen ? Gjort en enorm resa med vikten under 2012 och är skit nöjd med den. Får väl se om man går ner något mer. Som sagt är jätte nöjd med mina 18 kg på 1 år.

Och nu börjar ett nytt år. Årets första dag tillbringades med frun . Hon överraskade mig med att vi skulle åka till relaxavdelningen på arenabadet. Var jätte mysigt . Ska erkänna att jag hade lite svårt i början att bara sitta i poolen och ta det lugnt kände mig rastlös men det försvann snabbt . Vi gick ut en sväng i äventyrsbadet men gick ganska snart tillbaka till relaxen Små grabbarna skulle sova hos moster så vi hade ingen tid att passa. Sen gick vi in på hemmakväll och köpte några filmer innan vi åkte hem. Hela dagen var underbar .

Idag åt vi amerikans potatis och bacon sallad. Var riktigt gott. Och super enkel att göra. Jag gillar mat som är lätt att göra och som inte tar jättelång tid.

Man kokade potatis som fick svalna . Jag skärde den i tärningar direkt . Sen skivade man champinjoner och skärde rödlök i ringar . Stekte bacon i sitt eget fett och slängde i svampen och löken ett par minuter så det fick stekas lite ihop. Sen fick det också svalna lite, sen blandade man ihop det och hade gräddfil över och lite Italiensk salladskrydda . Vi åt det med grönsallad till .



Ovido - Quiz & Flashcards