Alla inlägg den 20 januari 2013

Av catta85 - 20 januari 2013 17:46

Tänk att det redan är söndag kväll ! Igår så kom min svåger hit med sin familj. Dom sov över här i natt och åkte hem idag . Jag och Lelle tog en promenad med deras hund . Skulle bara gå en liten sväng och rätt som det var hade vi gått ringleden . Var trevligt iaf :) Min svägerska och hennes familj kom oxå till oss igår på kvällen . Vi hämtade lite mat . La oss vid 00 är verkligen inte van att va vaken så länge . Idag så tog jag en promenad med hunden blev ca 6,7 km . Behöver väl inte säga att man är lite seg idag :) Men det är det värt när man har trevligt . Barnen lekte jätte bra allihop.

Vann en aktion på tradera idag . Ett riktigt fynd tycket jag , köpte en esperit jeanskjol för endast 53kr . Riktigt nöjd är jag :)

Ikväll ska jag se ett program på TLC som handlar om överviktiga barn. Älskar den kanalen och tittar en hel del på deras program .

Imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter och utmaningar .

Ovido - Quiz & Flashcards