Alla inlägg den 18 januari 2013

Av catta85 - 18 januari 2013 23:27

Idag så var lilla jag med i tidningen :) blev intervjuad i lokaltidningen eftersom jag gått ner en del i vikt utan varken medlemskap på gym eller någon diet . Har fått så fina komentarer av människor på fb . Är så man blir lite rörd :)

Lägger in 1 länk här

http://www.vastgotabladet.se/nyhet/17245/nyarsloftet-holl-katta-20-kilo-lattare

Idag var det dags för fika igen på Julius . Det var gott.

Blev en promenad med Viggo I vagnen idag.Tog en runda som är 6,7km . Tycker om att variera vart jag går . Ibörjan gick jag bara ringleden. Det jag längtar efter nu är att snön ska smälta och att det ska torka upp så man kan springa åna-rundan . Tycker den är så himla fin. Man ser verkligen hur årstiderna skiftar där.

Idag så är det exakt 4 månader kvar tills göteborgsvarvet är ! Taggad så in i bomben !

Ovido - Quiz & Flashcards