Alla inlägg den 25 januari 2013

Av catta85 - 25 januari 2013 16:57

Idag så kom mitt ena traderafynd hem i brevlådan. Var en jeanskjol som satt helt perfekt . Tittade på den när den kom upp ur paketet och tyckte att den såg alldeles för liten ut . Hänger fortfarande inte med i att jag kan ha normalstora kläder .

Nu vill jag att denhär kylan ska försvinna ! Eller iaf inte va så kallt som det är nu iaf . Längtar efter våren nu, solsken och trottoarer utan snö, den lyckokänslan man känner första gången man tar på sig gympaskorna när man går ut. Alla leende människor som kommer ut ur sin vintervila.

Tittade veckans avsnitt av Mia på grötö igår. Vilket underbart program, man blir så varm inombords av henne . Anja Pärsson ser ju riktigt bra ut när hon har privata kläder . Har bara set henne i skidkläder förut. Hon och Mia hade varit ett fint par om dom hade varit singlar båda två och Mia hade varit lagd åt samma håll. Själv hade jag väl varit snygg ihop med typ mona sahlin eller sean banan, gillar ju inte ens killar på det sättet . Tur att jag inte behöver tänka på sånt eftersom jag redan är gift :) När man iaf tittar på det programmet så får man se andra sidor av hennes gäster som man inte set förut . Man sitter där flera gånger under programmet hemma i sin soffa och nickar instämmande . Tex när Tilde de Paula pratade om prestationsångest över att man tycker att man inte räcket till ,det är ju precis så jag oxå känner ! Älskar bara sådana program .




Ovido - Quiz & Flashcards