Alla inlägg den 24 januari 2013

Av catta85 - 24 januari 2013 19:51

Mitt mål för detta året är att jag ska genomföra göteborgsvarvet ! Jag satsar inte på någon tid utan bara ett kvitto på min träning . Det målet är ju inte långt kvar innan jag ska genomföra . Sen får jag hitta på nån annan rolig motivation .

Testade mina shorts som frun köpte förra sommaren . Dom var som en milstolpe . Ett första kvitto på min kost och motionsförändring. Kommer inte kunna ha dom i sommar för dom passar inte längre :)

Testade en tjocktröja som jag älskade att använda när jag var större. Kändes konstigt att tänka att den har passat . Likadant när jag tittar på mina största byxor så kan jag inte fatta att jag var så stor . Jag testar dom emellanåt och när jag tar på dom så kommer en stor känsla av sorg över mig . Blir liksom deppig på nått sätt, kan inte förklara . och den känslan försvinner när jag tar av dom. Låter säkert super knäppt men så är det :)

Ovido - Quiz & Flashcards