Alla inlägg den 26 januari 2013

Av catta85 - 26 januari 2013 10:00

Jag är så rik . Och nu menar jag inte med pengar . Är rik på fina människor i mitt liv .

Har en fin familj som är den bästa för mig. Vi står tillsammans trots en väldigt massa motgångar ,men vi är ändå enade och det är så en familj ska va .

Har så fina vänner som berikar mitt liv . Som jag vet finns där när jag behöver dom. Och ni vet vilka ni är.

Vi har tak över huvudet och mat på bordet varje dag och kläder på kroppen ,det ska man va tacksam över . Dom sakerna som man lätt tar föregivet och ser som en självklarhet. Får ju heller inte glömma att jag har ett jobb som jag tycker om. Hur många är det inte som har ett jobb där dom känner att nej fy f*n nu ska jag jobba imorn ? Den känslan har inte jag när jag tänket på mitt jobb .Jag är lyckligt lottad som har ett jobb som jag tycker om och det är super viktigt för mig .

Känner mig riktigt rik när jag tänker på detta .

Ovido - Quiz & Flashcards