Alla inlägg den 14 januari 2013

Av catta85 - 14 januari 2013 18:26

Idag så var det den första dagen på riktigt för Alfred på dagis . Han började 7:30-15 Dom sa att det hade gått jätte bra. Han hade somnat efter 5 min. Och varit jätte glad hela dagen.Viggo hade frågat på sin avdelning om dom trodde Alfred sov eller om han hade vaknat än :)

Idag så har Ebba satt in sin tandställning . Hon har fått 1 på insidan. Hade gått bra . Carola fick följa med henne eftersom jag jobbade till 15 och hon hade tid 14.30

Nu var min arbetshelg över för denna gången . Helgen går verkligen jätte fort när man jobbar. Fördelen med att jobba på helgerna är att man är ledig mitt i veckan oxå. Imorn så är jag ledig och börjar inte föräns onsdag kväll .

Frugan är iväg och räknar matte ikväll. Jaja nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe :)

Ovido - Quiz & Flashcards